söndag 24 februari 2013

Cover Characteristic - Kissing

Varje vecka anordnar Sugar and Snark Cover Characteristic där man anger sina 5 favoritomslag av veckans vald ämne. Veckans Cover Characteristic är: Kissing


5. City of Lost Souls (The Mortal Instruments #5) - Cassandra Clare 
4. Spirit Bound (Vampire Academy #5) - Richelle Mead


3. Rules of Attraction (Perfect Chemistry #2) - Simone Elkeles
2. Across the Universe (Across the Universe #1) - Beth Revis


1. The Coincidence of Callie and Kayden (The Coincidence #1) - Jessica Sorensen

3 kommentarer:

  1. Vilka fina omslag! The Coincidence of Callie & Kayden är även mitt favoritomslag. :)

    SvaraRadera
  2. Kände nästan på mig att jag skulle hitta omslaget till The Coincidence of Callie and Kayden i det här inlägget ;) Jag gillar också det omslaget, även om det är ett väldigt vanligt motiv.

    SvaraRadera
  3. Bra val! :) Ett annat jag gillar är Falling for You av Lisa Schroeder!

    SvaraRadera